måndag 23 juli 2012

En helg i Fagersta!

....Jag och Emilia har varit hos Mikaela i Fagersta från fredag till måndag. Tony är hos en kompis i London och hon tyckte det var skönt med lite sällskap nu när hon var ledig i helgen. Det har varit mysigt att få umgås vi tjejer bara. På fredag så åt vi på Kinarestaurang. Jag och Mikaela åt fyra små rätter och Emilia friterad kyckling... det var mycket mat så vi blev proppmätta och orkade inte efterrätt :) På lördag var det jättefint väder så då gick vi på stan och Mikaela shoppade lite fina grejer till hemmet på en mysig affär som heter Piccabo och efter det gick vi till en fin Park som ligger på stan och alldeles i närheten där Mikaela och Tony bor och där finns det även en stor och rolig lekpark. På söndag bara slappade vi... jag tog en promenad runt stan och upp i ett bostadområde där Tonys morföräldarar bor, jag tycker det är riktigt hemtrevligt och mysigt i Fagersta och jag förstår att Mikaela trivs så bra där. Idag så kom Patrik vid 10.00 snåret, och han som är ett riktigt "fönstertvättarproffs" hjälpte Mikaela att putsa alla fönster i lägenheten.... det var välbehövligt kan jag säga.... och det blev så fint så ;) Sen var helgen slut, vi åkte hem och Mikaela gick till jobbet! Att allt trevligt ska gå så fort jämt.... <3


Bildcollage från helgen!


Mina fina tjejer!

Härligt att vakna till en sån blå himmel på lördagen!!!


Min fina och duktiga Emma Mikaela! 
Grattis på namnsdagen mitt hjärta, i dag är det "Emma dagen"
<3 Tankarna även hos vår Ängel Emma i himlen! <3
Du hade gillat våra Cupcakes!!!

Emilia fick fina örhängen och strössel + glasyrer till cupcakes av Mikaela i födelsedagspresent....
så när vi kom hem idag så bakade vi dessa läckerheter som hon dekorerade, så nu har vi smarrigt födelsedagsfika när vi ska fira vår 13-åring här hemma i morgon!
På torsdag har vi släktkalas :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar