fredag 7 november 2014

11 månader....

.....och det närmar sig ett år! Snälla nån, vad har det här året tagit vägen? Känner nog att jag är dålig på att njuta och vara stolt över min viktnedgång efter min gbp operation. Den där lilla figuren sitter på axeln och knackar.... njaaa, nog kunde du ha gjort det lite bättre, hmmm 37 kilo? Nog borde det ha varit över 40 kilo nu!!!! Jag är så duktig på att trycka ner mig själv och tycka att allt jag gör inte är nog.... för jag vet ju att jag är en värdelös människa som försöker göra allt för att behaga och få någon slags bekräftelse som jag snabbt som sjutton stoppar undan... FÖR det stämmer ju inte med min syn på mig själv,  för sjutton! Bli aldrig självgod... för det är du inte värd! Usch!!!! Så deppigt det här blev då.... måste då få tillägga att även fast dessa demoner hemsöker mig så är jag i grund och botten en positiv människa med hjärtat på rätta stället... tyvärr räcker det inte ibland men jag försöker ♥
Ska försöka känna mig lite duktig när jag lägger ut den här bilden från dagen innan operation och nu 11 månader senare.... tyvärr är det bara den "oplatta" magen jag ser just nu... men det är klart att det hänt något :) Måste skärpa mig!!!!
Kram och Trevlig helg alla ni som hittar hit... och Kärlek till mamma och pappa som jag vet alltid tittar in, saknar er! ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar