måndag 2 januari 2012

Nytt år 2012!

Nu har det nya året inletts... och mitt började i morse med att jag slog omkull mig på trappen på väg till jobbet, det var glansis! Jag tyckte det gick bra och var uppe på fötterna igen på tre röda, men ack vad jag bedrog mig för NUUUUU... har jag jätteont i svanskotan, var nyss ute och rastade hunden och jag hade till och med svårt att gå..buuuu, stackars mig!!! Hoppas det inte blir värre så jag kan jobba sista dagen i morgon, efter det kan jag vila... är nämligen ledig sen i 5 dagar :)

Något nyårslöfte har jag inte gett... det enda skulle vara att jag ska försöka vara tacksam för det jag har.... Underbara föräldrar och familj, några få men riktiga vänner, bra jobb och fina arbetskamrater... tak över huvudet och mat på bordet! Sen kommer det alltid finnas människor som inte tänker som jag, inte har samma värderingar som jag och som själ min energi.... MEN varför ödsla energi tillbaka... vänd bara på huvudet, blunda och gå vidare, JAA.. det ska jag!!!!

Mina barn betyder allt! Är dom lyckliga så är jag lycklig... det räcker för mig. Just nu har jag en dotter som skiner och är så lycklig, och det är underbart som mamma att se och jag unnar henne det som ingen annan!


Min fina Mikaela och hennes Tony

Jag önskar alla ett riktigt kärleksfullt, spännande och lärorikt 2012!



2 kommentarer:

  1. Fint skrivet tycker jag,god fortsättning på er. Hoppas du är bättre i ryggen imorgon när du vaknar. Kram

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på dig Lotta!!!
    Usch då, hoppas det går över, smärtan i svanskotan.
    Ja visst har man folk omkring sig som inte har samma värderingar och som tänker annorlunda, fast i mitt fall berikar det mitt liv, skulle ju var jobbigt om alla tyckte lika om allt. Men energitjuvar, HU!!! Har några såna omkring mig åxå...någon timmes umgänge och man är helt slut och själva drar de vidare som en storm, fattar inte hur de orkar. Kan inte bli arg heller när de menar så väl. :)
    Vilken fin bild, vad åren går fort! Men inte betyder det att VI blir gamla???? Näe.........nej då!
    Kram på dig Lotta

    SvaraRadera