tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!!!

Önskar alla mina besökare en riktigt trevlig ALLA HJÄRTANS DAG!

Vill skicka några speciella hjärtan <3 <3 <3

Till mina underbara föräldrar som alltid finns för mig i vått och tort, ni betyder mer än ni kan ana! Saknar er sååååå!!!!

Till min syster och hennes familj som snart beger sig ut på sin livs resa till Chile. Önskar er allt gott!

Till min allra käraste vän Sussie som betyder så otroligt mycket för mig och som alltid finns där för mig med sina kloka ord och tankar! Love you :)

Till min kära vän Maja som jag vet alltid finns nära mig och som gläder mig med sin underbara personlighet!

Till mina underbara kollegor, speciellt Kerstin och Eva som står ut med mig varje dag! ;)

Till min egen kära FAMILJ! Patrik, Mikaela, Adrian & Emilia som är det viktigaste i mitt liv. ÄLSKAR ER över allt annat!



Unna er något gott idag, det ska vi göra.... tjejerna har bakat KLADDMUFFINS!!!!! Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar