lördag 18 februari 2012

Lugn och skön lördag, men sjukdom i huset.....

Min "lilla" älskade Adrian är riktigt sjuk. Han kom in till oss i natt, hade 40 graders feber och kräktes... antagligen p g av den höga febern, så har han alltid varit ända sen han var liten, att han kräks när han får hög feber. Han blev sjuk med feber, ont i halsen och en riktig huvudvärk i torsdags kväll redan men sen har febern bara stigit. Hoppas att det här var kulmen i natt och att det nu vänder. Pratade med Mikaela som är i Fagersta, både hon och Tony är också förkylda men vi andra i familjen är fortfarande friska... peppar, peppar!!!

Annars har det varit en lugn och skön början på lördagen. Vi vaknade ganska tidigt både Patrik och jag, gick upp och gjorde god frukost som vi avnjöt framför ett avsnitt av DET OKÄNDA... älskar dom programmen och det har blivit en vana att vi tittar på det på lördag morgon. Efter det så städade jag undan och dammsög medan Patrik gjorde en "Tigerkaka" som vi nyss har smakat av, mums! Nu är Emilia och Patrik vid affären för att handla lite till maten vi ska ha idag (potatisgratäng och fläskfile) och så lite lördagsgodis så klart till Melodifestivalen ikväll som går av stapeln här i Dalarna juuu, i Leksand :)
Jag har tjuvlyssnat lite på låtarna som är med ikväll och jag tycker det lät riktigt lovande.... det är ju några riktigt bra artister med som jag gillar... Andreas, Mattias och Molly bl a.

Stor lördags KRAM från mig.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar