lördag 10 mars 2012

Lördag och Mello final :)

Vi är nyss hemkomna från en eftermiddagsfika hos bästa Maja och Hasse... så trevligt och mysigt! Nu väntar och längtar vi bara på varma våren så vi kan grilla och dricka lite gott på deras altan. Så härligt att vi går mot den tiden och att man har lite trevligheter att se fram emot.


Så här roligt brukar Maja och jag ha på deras altan ;)

Mina fina vän Maja och jag!



Ikväll är det så dags för Mello finalen. Det ska bli spännande att se hur det går. Jag hoppas ju och tror på Loreen men man kan aldrig veta med svenka folket.... man har ju varit med om katastrofröstningar förr så att säga. Hoppas bara nu att folket inte tar Loreen för givet och struntar i att rösta. Men jag måste ändå säga att melodifestivalen inte är som förr... då det var riktig schlagertävling och det var en helt annan känsla i allt som gjordes. Jag sa det i morse när vi låg i sängen och lyssnade på radion och dom spelade Herreys "Diggilodiggiley" det var grejor det.... är jag såååå gammal, jaa tydligen. Jag vet... jag är en gammal schlagernörd, men det står jag för! Nu ska jag gå och äta en bit mat. Ha en trevlig lördagkväll, det ska jag ha!


2 kommentarer:

  1. Hej!
    underbart att se två så glada tjejer undrar bara va det är som ni ser så glada åt ,kan det va det ni har haft i eller har i glasen.Jag tror att ni är två tjejer som har så nära till skrattet oavsett vad ni har i glasen det kan nog räcka med vanligt vatten eller hur.
    Önskar också en bra lördagskväll. Kramar Mamma..

    SvaraRadera
  2. Ja du mamma, där på altanen var det nog säkert nåt mumsigt i glasen men du har så rätt... vi kan dricka vatten och skratta lika gott för det. Det är härligt med sådana vänner, jag är så glad åt de få men riktiga och äkta vänner jag har :) KRAM!

    SvaraRadera