lördag 17 mars 2012

Slapparlördag!!!!

Lördag och bara slapp.... tråkigt, grått och blött väder ute men det posistiva är att det är milt och det tar massor på snön, inte mycket kvar nu! Under veckan när man jobbar så ser man så fram emot att få sova på lördag morgon.... men vad gör man, jo vaknar 6.30 Suck! Pensionärsvarning... ;) Patrik gick upp och bakade scones och jag fick ligga och dra mig lite, jätteskönt men när det började lukta gott ända upp till sovrummet så steg jag upp och vi åt goda scones mackor och kaffe framför tv:n och ett avsnitt av "Det Okända". Annars blir det nog bara nån bra film och hemmagjord pizza till kvällen att se fram emot, man får vara glad för det lilla ;)

Ser också fram emot att våren är på väg och att det snart är Påsk, då kommer mina älskade föräldrar hit på besök... vi längtar alla, men allra mest Emilia så klart!

Måste visa ett så fint kort som jag fick av mamma och pappa... På Gotland är våren kommen!


Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår..... 


Nu fortsätter vår slapp lördag.... sådan Matte & Husse, sådan hund!!!!!


1 kommentar:

  1. Hej! Ja, det räcker att titta på henne i fotöljen så är det slabblördag en sån är nog välförtjänst skönt, skönt...
    Bokade resan idag till Påsk det ska bli så bra så bra. Kramar Mamma.

    SvaraRadera