fredag 20 april 2012

Mikaela 20 år!!!

Idag är det 20år sen vår älskade dotter Mikaela kom till världen. Är det på tiden att man ska börja känna sig gammal kanske??? Njeee... ibland och ibland inte ;) Min älskade Mikaela betyder enormt mycket för mig, vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans under dom här 20 åren både jobbiga och härliga stunder. Allt detta har byggt upp ett otroligt starkt band emellan oss, det känns som vi är själsfränder och förstår varandra på de mesta planen i livet. Hon vet att jag alltid finns här för henne och stöttar henne i allt! Nu tar hon äntligen studenten... ett år senare än tänkt men starkare än någonsin enligt mig! Hon har hittat kärleken i sitt liv och det känns kanon för det är verkligen en toppenkille,  och till sommaren väntar ett spännande sommarvikariat med en egen inkomst och större frihet. Jag är så glad för hennes skull och är inte ett dugg orolig för att hon inte kommer dit hon vill i livet. Mikaela är en STARK tjej med ett STORT HJÄRTA... det gör att man kommer långt i livet. ÄLSKAR DIG mitt hjärta!


Är hon inte SÖÖÖT så säg!!!!








Mormor och Mikaela


Min vackra dotter idag!!!



2 kommentarer:

  1. Jag blir alldeles tårögd när jag läser det här! Jag är så glad att just DU är min mamma, du är bäst och jag älskar dig av hela mitt hjärta <3 PUSS OCH KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder!!! Hon har då dina ögon Lotta, så söööt! :)

    SvaraRadera