söndag 1 april 2012

3-års kalas!

Igår lördag var vi hos våra bästa vänner Sussie och Henrik vi hade med oss paket för att fira att världens sötaste Matilda fyllt 3 år. Vi hade köpt en campingstol och en kudde med "Prinsessorna" på.... det var lite annorlunda och riktigt gulligt och det verkade som Matilda gillade det :) Vi känner oss alltid så välkomna när vi åker till Loforsen och det är alltid mysigt, och så fick vi ju kanongott fika. Sussie hade bakat en semeltårta och en kladdkaka.... MUMS! så gott det var! Vi är ditbjudna till sista april på grillat och mys... så nu hoppas jag bara att Patrik kan byta skift med nån på jobbet så vi kan åka dit. Ni kanske märker att jag alltid använder stora superlativa ord när jag pratar om Sussie och hennes familj.... men det är bara så det är och så det känns. Det finns bara en som vet om alla mina hemligheter, mörka och ljusa sidor och det är min BÄSTA VÄN SUSSIE! <3 <3 <3

Här kommer en kavalkad av bilder på Familjen Hultberg och Olén :)


Matilda öppnar paketen, hon börjar med prinsesskudden!

Sen öppnade hon paketet med stolen....

....som hon provsatte

Det gjorde även världens goaste lillebror Alexander!

Finaste!!!!

Sen gick vi in på matildas rum och hon visade andra saker hon fått på sin födelsedag. Bl a dom här tuffa perukerna, så snygga dom blev ;))



Två godingar.... 


Alexander är nu 8 mån... och han är sååå himla gooo!


Världens sötaste 3-åring!


Alex provar Emilias hatt... passar bra till KIZZ tröjan :)

Matilda provar oxå.... en riktig snygging!


Två söta tjejer Matilda och Emilia


Vi ser redan fram emot nästa gång vi ses......

1 kommentar: