tisdag 13 december 2011

....mer Lucia!

I går kväll hade vi Luciafirande på Förskolan för föräldrar och släkt... barnen var så duktiga sååå! Det är en mysig stund och efteråt så stannar dom som vill och fikar tillsammans med egen medhavd fika.
I morse så var det dags för "fröknarna" att lussa för barnen, vi har gjort det nåt år och det brukar vara populärt bland barnen... himla kul faktiskt. Sen har vi lussefika så barnan får äta av alla pepparkakor dom bakat på förskolan och så får dom saft och vi vuxna dricker glögg... :)

Jag hade tomteluva på mig!


Mina söta kollegor!
Förra året var jag gammeltomte, men i år satt jag i publiken med dom små grodorna och tomterollen lämnades med den äran över till Ullis! 

Senare på dagen kom ett mms och en bild på dom klart sötaste Lussebarnen. Min bästa vän Sussies barn Matilda och Alexander! Puss och Kram på er sötstrutar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar