söndag 16 februari 2014

Mina hjärtan!

Här är dom personerna som står mig närmast och betyder mest för mig! Det var Alla <3 dag i fredags och därför vill jag uppmärksamma min underbara familj som står ut med mig varje dag både i motgångar och medgångar. Mamma och pappa som alltid finns där för mig även om det är ett stort hav emellan oss! Mikaela min äldsta dotter som inte längre bor hemma och som jag saknar varje dag! Min bästa och käraste vän Sussie med hennes fina Henrik och dom goaste barnen Matilda och Alexander som lyser upp min tillvaro när vi träffas och så den lilla tösen i magen som vi nu väntar med spänning på vilken dag som helst :-) Ni kommer alltid vara min familj och mitt hjärta!  Min fina och kära vän Maja som alltid finns nära mig även om vi inte ses varje dag. Maja och hennes Hasse med barn har vi alltid så roligt tillsammans med och det är riktiga vänner som jag alltid kommer vara rädd om! Love you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar