lördag 26 april 2014

Toppenkväll!

Ha ha ha... vilken toppenkväll med härliga kollegor i Kopparberg igår! Bowling är superkul även om jag och älskade Ullis delade sista platsen... men vi var inte bittra för det utan tvärtom vi var nog dom som var absolut mest på topp igår. "The old lady" i gänget bästa Kerstin vann överlägset över oss alla... helt underbart tycker jag, i det här spelet har det ingen betydelse vem hur och vad man är ★★★
Sen åt vi och drack gott. En underbar värdinna vid namn Towa tog hand om oss under kvällen och för mig var det inga problem att få en liten portion mat, kycklingspett med grönsaker och tsatziki och jag behövde bara betala halva priset... Betyg 5/5 ★★★★★  för Hörnkrogen i Kopparberg! När dom andra tog efterrätt så serverade Towa mig en inhemsk specialitet, rabarber likör med en insbit i.... det blev kvällens höjdpunkt, sååå god!
Det här får vi snart göra om... en välbehövlig positiv kväll som lyfter oss alla! Man uppskattar varandra bättre och man inser vilka härliga människor man har runt sig varje dag ♥ Nu skärper vi oss kollegor och gör det här oftare... ska inte behöva gå flera år mellan varje gång!
Tack! Moa, Ullis, Marie, Kerstin, Katharina, Birgitta och Isabelle ♥
Ursäkta den ibland dåliga kvalitén på bilderna.... tur personerna på bilderna uppväger det ;)

1 kommentar:

  1. Anna-Carin Leander3 maj 2014 kl. 21:37

    Hej Lotta :) Är en kvinna på 43 som är urkass på bloggar men gärna skulle vilja ha kontakt med dig för att prata om en gbp .....kan jag hitta dig på facebook eller nån annanstans istället? du kanske kan skicka ett mail eller nåt? klas.anna@telia.com är min mailadress :)) Hoppas på svar:) Med vänlig hälsning Anna-Carin

    SvaraRadera