söndag 8 juni 2014

Blev en trevlig helg!

I fredags var vi till våra bästa vänner i Loforsen ♥ Sussie klippte mig, och det blev så bra som alltid! Vi fick gofika, en supergod morotskaka.... som jag älskar och så fick jag så klart mysa med minstingen i familjen lilla Isabelle.... så söööt! Så här framöver när allt lugnat ner sig så står en helg hos bästa familjen på schemat, det var längesen vi hade riktig kvalitetstid tillsammans så det är dags nu! Ser fram emot det ♥

Pingstafton och lördag igår..... var lite ledsen över att jag inte skulle få se Brolle som var här i Folketspark, men vi tyckte det var för dyrt och med alla extra utgifter så här i studenttid så valde vi att hoppa över parken. Istället grillade vi gott och kvällen vädermässigt blev helt underbar :) och helt plötsligt så blev det ett spontanbesök hos bästa grannarna med bad i deras tunna och så fick jag dricka ett så otroligt gott rosévin som Ywonne hade, det kommer jag absolut att köpa. Det blev en riktigt trevlig och mysig kväll, kul! ♥

Känner mig lite seg idag men mår absolut bra.... nu står det lite städning på schemat ska fixa till rummet åt mamma och pappa som kommer på tisdag... ska bli så roligt när dom kommer :) Patrik har åkt på rygbyträning till Borlänge när han kommer hem sen blir det mat och bak.... han har nämligen kommit på att han ska göra biskvier, vi ska hjälpas åt och göra ett försök så får vi se vad det blir. Vi ska också ge oss på att göra egen smörgåstårta till studenten... så den här kommande veckan kommer bli allt annat än lugn, men det ska bli roligt också så klart. Tänk att vår lilla skrutt Adrian ska ta studenten, helt ofattbart.... är så stolt att han klarat skolan så bra och att han har ett sommarjobb på Spendrups som väntar. Så nu är det bara tårarna som väntas på studentdagen.... blödig mamma som man är ;)

Näpp, nu är det dags att sätta fart, ingen rast och ingen ro! Kommer lite bilder från Loforsen och vår kväll med grannarna..... På återseende! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar