torsdag 26 juni 2014

Min viktresa 6 mån!

Nu visar vågen på -29 kilo :) ett kilo ifrån 30... helt magiskt förstår det inte riktigt själv! Kan bara säga att jag MÅR SÅ BRA! Tycker igentligen inte om att lägga ut före och efter bilder men väljer att göra det ändå nu.... mest för att jag själv ska förstå att det faktiskt hänt saker med min kropp, jag har lite svårt med det ibland, vill gärna se mig lika stor som jag var från start. Det är genom bilder som jag får lite aha upplevelser och kan känna mig fin ibland :) Men huvudsaken är att jag MÅR bra.... blodtrycket är kanon, jag älskar att gå mina powerwalks och få upp pulsen och jag har en kondition som jag faktiskt inte tror att jag någonsin haft.... den ena leder till det andra och så länge det är positivt för min kropp och själ så är jag nöjd! ♡
Första bilden är efter flytstart så där hade jag gått ner 10 kilo.... dagen innan operation tror jag det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar