torsdag 13 oktober 2011

Piano!

Nu finns det ett piano i det Olénska kråkslottet! Hade ju önskat att det var svart... men man kan ju inte få allt i världen ;) Ser fram emot jul och hoppas vi får höra alla vackra julsånger på pianot!


Nu fattas det bara en pianostol/pall till det.... fick en stol av en arbetskamrat men tyvärr var den för hög, den hade tillhört en orgel så det var antagligen därför den inte passade. Synd!

Jag kom nyss hem från jobbet och nu sitter jag här en stund och njuter av tystnaden det är inte så ofta man är helt allena i huset. Adrian och Emilia är i skolan och Patrik har skjutsat Mikaela till Skönvikt i Säter där hon ska träffa både dietist och läkare ang hennes Gastric bypass operation. Jag måste berömma min duktiga dotter som gått ner 28 kilo nu sen i april. I går mätte hon sig med måttbandet, och det är helt otroligt var många centimetrar som försvunnit från henne... hela 24 cm runt magen är väck... man tror inte det är sant när man ser med egna ögon hur mycket det är. Och då är det ändå inte från start som hon gjorde första mätningen. Hon är så väl värd varenda kilo hon tappar och jag gläds sååå med henne... HEJA MIN BÄSTA MIKAELA!!!! <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Pianot ser väldigt fint ut.Jätteroligt för Emilia.Mikaela är värd sååå mycket beröm som klarar den här resan så bra.Men att det går så bra är ju helt hennes eget arbete.Inte helt lätt kan man tro.Man är så imponerad av denna tjej. Kram Mor-Mor...

    SvaraRadera