onsdag 26 mars 2014

5-års kalas!

I lördags var vi och grattade Matilda som fyllt en hel hand... 5 år! :) Vi hade köpt en sminkdocka med olika saker till håret, en fön och smink så klart. Och så hade jag plockat ihop lite olika läppstift från Oriflame tiden och lite smycken och ett par solbrillor som tjejerna har haft... jag tror allt gick hem och att hon blev nöjd.




Här hemma är Adrian och Emilia sjuka... förkylda och Emilia med en jobbig hosta och feber :( Själv slutade jag tidigt idag... så passar på att ta lite mellis och skriva en snutt innan middag och tvätt tar över. Ska även hinna ett pass på gåbandet, jag har inte gått på ett par dagar nu p g av att jag oxå varit förkyld och snorig men nu har det gett sig och det är dags! På återseende ♥♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar