fredag 21 mars 2014

Trevlig helg!

Jag har varit hemma från jobbet igår och idag. När jag kom hem i onsdags så hade jag 38.2 i feber och var snorig och hängig... jag hade lite feber igår också men det är min snoriga näsa som är värst. Idag känns det bättre... näsan envisas fortfarande men blir bättre med nässpray och febern är borta :)
 
Vill ju inte missa världens goaste Matildas 5-års kalas i morgon... paketet är ju fixat och klart och bara väntas på att öppnas ♥

Nu känns det vår igen... snön är på väg bort och solen skiner och termometern står på 8.6 grader.... härligt!




Önskar alla en trevlig helg och skickar en extra tanke till min goa och äldsta vän Annika som är på väg till Östersund.... 9 timmar enkel resa, lång restid. Älskar våra raka ärliga resonemang.... härligt att ha nån som man litar till fullo på och som man kan prata om allt med även om vi inte ses så finns vi där för varandra... härligt att du finns vännen! ♥♥♥ 

Stor fredags KRAAAM från mig! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar