lördag 29 mars 2014

kostyminköp!

En lyckad dag i Borlänge! Första försöket på dressman så hittar vi en snygg kostym i bra pris till Adrian, vi fick hjälp av en gullig tjej och Adrian var positiv och blev jättenöjd! Sååå kul :) han köpte även två slipsar... en enfärgad blå och en som jag valde i blått rutigt mönster (jag tyckte den var snyggast) känns så skönt att det gick så snabbt och smidigt och att det är avklarat, tjejen sa att det var bra att vi var ute i tid så det fanns storlekar kvar... och det var exakt så jag tänkte. Så nu är det klart!



Emilia köpte ett par snygga vita jeans och en skjorta och jag köpte en kofta och ett par nya läsglasögon som jag blev riktigt nöjd med, ungefär sån stil på riktiga riktiga glajjor skulle jag kunna tänka mig :) 



Vilken vårdag vi har haft strålande sol och 16 grader varmt... helt underbart. Köpte påsklijor att ha på trappen, skulle velat haft pärlhyacinter men fanns tyvärr inga där jag tittade, hoppas jag kan hitta några framöver. Ha en skön lördag kväll... nu blir det lite filmmys och ett glas vin ♥♥♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar