lördag 15 mars 2014

Vinter igen!!!!!

Det här vaknade man till idag..... SUCK! Jag tycker verkligen det är sååå jobbigt :( Snön hade ju äntligen försvunnit och jag kunde äntligen sätta på mig vårjackan som jag längtat efter och det kändes verkligen VÅR.... så länge den varade. Förhoppningsvis ligger inte det här kvar så länge, intalar jag mig.... men det är likförbannat jobbigt med bakslag.




Det har varit jobbigt nog den här veckan. I onsdag var vi tvungen att ta bort våran älskade Skrållan, hon blev 12 år. Patrik upptäckte en knöl under magen på henne som hade börjat vätska. Det visade sig vara en juvertumör :( Det fanns inget att göra än att låta henne somna in..... hon var så lugn hela tiden, hon la sig ner på britsen och det var som om hon kände på sig att det var dags. Vi gosade med henne, kramade och pussade henne och hon bara njöt och spann och kurrade. Hon somnade in så lugnt och stilla och men hon har lämnat ett stort tomrum efter sig. Det finns så många ställen och tillfällen här hemma där man saknar henne så.... hon satt ofta i rumsfönstret när man svängde in med bilen på gården efter jobbet, hon satt alltid med Patrik och mig vid köksbordet, när ungarna ätit klart så hoppade hon alltid upp på stolen bredvid Patrik och hoppades på en smakbit. På kvällarna ville hon alltid vara med, då låg hon på Patriks bröst oftast och var så gosig. Hon har ju alltid funnits känns det som..... så det är TOMT! ♥ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar