fredag 9 maj 2014

FREDAG!!!!

Ååååå... va det är härligt med fredagar! Vi tog en pw i lätt duggregn när jag slutade kl 13.00. Vi gick 3,2 km på 34 min och hade en medelhastighet på 5.57 km/h och vi brände 427 kcal. Patrik har en app på mobilen som håller koll ;) lite kul faktiskt. Sen blev det en skön dusch och medans jag senare njöt av ett glas vin och kollade runt i cybervärlden så fixade Patrik en kanongod kyckling och broccolipaj... lyxigt! ♥♥♥ Tyvärr fick jag lite ont i magen och illamående, antagligen för att det var grädde i äggstanningen och så åt jag nog lite för snabbt, ibland är det lite tråkigt när man kan äta så lite och så blir att må illa på det.... men allting har ett pris och jag betalar gärna detta pris för mitt välbefinnande. Nu är det bara slapp i soffan och sen blir det final i Let's dance.
Trevlig helg! ♡♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar