torsdag 29 maj 2014

Långhelg!

Härligt med en långhelg... ledig fyra dagar, sååå skönt! Idag blev det lite städning, och Patrik putsade fönster uppe på hallen och så bytte vi gardiner. Sen blev det käk och så var det dags för Patrik att jobba eftermiddag/kväll. Jag tog en skön snabb promenad med musik i lurarna, det är så himla skönt och avkopplande :) Härligt att komma tillbaks hem med flåset uppe och få slänga sig i en skön dusch.... då känner man sig lite duktig. Vi har haft en underbart fin kväll, strålande sol och riktigt skön värme ca 20 grader till skillnad från tidigare i veckan då jag har frusit som bara den... 3 och 5 grader har det varit på morgonen när jag åkt till jobbet.... Tvära kast blir det!
I morgon kommer det nån teliagubbe som ska kolla vårt internet som har strulat sen i helgen... han skulle dyka upp någongång mellan 8-12, hoppas det blir tidigt för i morgon är det dags för min shoppingdag i Kupolen. Hoppas jag hittar något fint att ha på mig på Adrians student.... med -25.5 kg och 4-5 storlekar ner så känns det iaf mer inspirerande att prova kläder nu än det var förra sommaren :) ska bli riktigt kul att åka till Borlänge i alla fall, det var ett tag sen nu.
Trevlig helg! ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar