lördag 17 maj 2014

Lite nytt och lite grillat!

Härlig lördag! Sol, grillat och lite nytt kitchigt i köket... har länge velat ha en tallrikshylla i köket och så fick vi möjlighet att köpa en hylla av Berra en "gammal" rygby kompis till Patrik som har allt mellan himmel och jord :) Jag hade egentligen velat haft en större hylla men blev väldigt nöjd med den här.... den blev alldeles lagom till mitt kök som inte är så stort. Den var väldigt sliten så Patrik målade den vit... blev kanonbra!
Nu till den kitchiga biten.... för några helger sen så var det stor loppis uppe i gamla Konsum och posten här på västra och då hittade jag tallrikar på kungaparet som jag fastnade för på en gång... såg dom framför mig i tallrikshyllan... DOM SKA JAG HA!!! Den ena tallriken,  den i guld med Kungen och Silvia är dekoren gjord i äkta guld... är väl ganska bra för 5 kr. 

Ha ha ha... jag gillar dom iaf :)

Nu ska vi gå till bästa Maja och Hasse.... vi blev nyss ditbjudna på lite spel ;) SKOJ! ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar