lördag 10 maj 2014

Lördag!!!

Eurovison final ikväll! Känner på mig att det kommer bli riktigt spännande... och det vore så häftigt om Sanna kunde gå och vinna hela tjottablänget, jag tror hon har riktigt stora chanser och hon ligger ju i topp på rankinglistorna. Österrike som också är förhandstippade har en fantastisk "musikal" ballad och "skäggiga damen" som sjunger har en riktig mäktig pipa men ändå så tar låten inte tag i mig, jag blir inte berörd. Jag gillar också Nedeländernas countrylåt, den är riktigt bra :) Blir en spännande kväll!



I fredags kom en fin inbjudan till dop från den här söta bruttan Signe! Det blir i Grangärde kyrka på midsommardagen :)




Idag visade vågen på minus 24 kilo! Känns helt ok.... jag går ner ca 1 kilo i veckan och jag tror det är bra om det inte går för fort. 

Jag har gått Ner 4 klädstorlekar så den 30 maj blir det min dag på kupolen, då ska jag shoppa något fint till student och dop för mitt presentkort jag fick i julklapp :) Förhoppningsvis ska det kännas lite lättare och roligare än för 5 månader sen. :) Nu ska jag fortsätta min myslördag... det blir Patriks grillade hamburgare med egen senapsmajonäs Och Emilia har gjort maränger så det ska jag smaka en sen ♥ 
Önskar er alla en trevlig lördageftermiddag och kväll! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar