söndag 24 maj 2015

JAaaaaa!!!!

Vilken eurovision kväll igår.... så jäkla spännande! Men Måns tog hem det, vilken fantastisk kille och vilken fantastsk seger.
Jag flippade ur helt här hemma när det stod klart att ingen kunde slå Måns i poäng.... jag hade varit så spänd hela kvällen och när det till slut blev seger så bara skrek och grät jag ut alla känslor... ha ha ha... mina familjemedlemmar skrattade åt mig... förstår inte alls varför? 
Mikaela ringde och var lika urflippad hon.... så vi skrattade och grät tillsammans ❤
Nu blir det Sverige som får eurovision finalen nästa år... så jäkla kul! Syrran, jag och Mikaela har tummat på att vi ska uppleva detta spektakel live tillsammans. Vilken grej! 
När jag nu är på gott humör så ska jag lägga upp en kanonbra app som jag använt mig av under min viktresa. Den hjälper mig att faktiskt förstå vad som hänt under resans gång.... jag ser framstegen och den minskade siffran både i vikt och bmi. 
Jag vet inte varför bilden kommer in på fel ledd???? Blir så irriterad, kan inte vända den heller... men man ser nog ändå. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar