fredag 15 maj 2015

Plötsligt händer det.....


Jippie!!!! Trodde nu att min viktnedgång stannat av efter att vågen stått still ett par månader.... men när jag idag ställde mig på vågen så var det helt plötsligt -3 kilo.... trodde inte mina ögon, wow! Känns så skönt, nu är det bara 2,4 kilo kvar till min målvikt.... och snart under 70 sträcket! Känner mig så jäkla nöjd över det jag åstadkommer, att jag hittat min väg med bra mat, motion och rutiner. Och att jag får utdelning som idag känns som ett erkännande på att jag gör rätt och mitt välmående är ju själva vinsten i det hela!  

Nu är det bara utmaningen kvar att stärka mina muskler.... måste försöka få till nån slags träning, vet bara inte riktigt hur? Måste komma över rädslan för att jag inte tror att jag kan... det är nog största. Jag hindrar gärna mig själv... eftersom jag "tror" att jag tycker det är tråkigt, att jag inte kan och orkar. Hmmm... bara ta tag i det här nu. Det kan även hjälpa mig när jag om ett halvår ska söka bukplastik... det får vara min morot! 
Var bara tvungen att få dela med mig av min vinst idag! Ha en underbar helg... Kramar ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar