söndag 10 maj 2015

Sommaren är på g....

Måste visa min nya sommarklänning.... I love it! Finns både fördelar och nackdelar med kläder när man tappar i vikt. Allt som jag hade förra sommaren är för stort... och vissa saker blir jag lite ledsen över, sådana kläder som jag verkligen har gillat och kommer sakna. Som min jeansjacka t ex och de fina klänningarna jag köpte förra året.
Till den här nya klänningen vill jag ha en ljus jeansjacka och den är faktiskt redan beställd.... ska försöka sälja lite av mina favoriter för att få ihop till nya. Har lagt ut två jackor på Grängesbergs säljsida, hoppas någon nappar  Det är ju detta som är lite jobbigt... att nya kläder kostar. Beställde även nya badkläder igår... jag testade de jag hade och fick mig ett gott skratt, helst överdelarna som bara hängde 
Men så klart är det ju en ego boost att förstå att det verkligen hänt grejor.... även om det är svårt att förstå ibland så syns det ju på kläderna det går ju inte att blunda för. 
Igår var det en mysig lördag och kväll... solen sken och värmde, och vi njöt hos våra fina vänner Hasse & Maja på deras nygjorda altan. Med ett glas rose handen så kändes det att sommaren är på g... helt underbart!
Idag är inte vädret lika mysigt.... brrrr.. men får istället se fram emot en kort arbetsvecka, endast tre dagar. Jag har tagit semester på fredag som är en klämdag... ska bli så skönt! 
Min älskling och livskamrat sen 26 år ❤
Vilken kväll på vännernas nya altan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar