torsdag 24 november 2011

Adventsfint!

Idag har min älskade Patrik och mina tjejer gjort så fint och tagit fram adventsljusstakar och stjärnor och gjort så fint. Jag jobbade sent idag, stängde på förskolan. Köksfönstret är det enda jag fixat till själv, det gjorde jag i tisdags. Jag ska även byta till julgardiner i matrummet men det får vänta några dagar.... det har varit fullt upp den här veckan med möten och sena skift på jobbet. Nu är vi i alla fall redo att ta emot vår svärson Tony i morgon... första mötet, så det gäller att göra ett bra intryck ;) Det ska bli jättespännande!
På lördag jobbar Patrik och så är det Julmarknad här i Grängesberg så vi ska lämna ner 4 st limpor till Emilias klass som ska sälja massa olika saker och gottisar. Så på söndag kanske jag kan julpynta vidare... just ja, ska även sy två hissgardiner av söta gamla lakan till mina små fönster i hallen och så ska det bli nya ljusstakar där :)

Mitt färdiga köksfönster

Vi syns till helgen!
KRAAAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar