lördag 12 november 2011

Lördag!!!

Go lördag alla vänner!
Idag tog jag mig lite sovmorgon sov till kl 9.00... sköönt! Jag hade visserligen lite halvdant sagt till min man igår att jag kunde gå upp med honom och koka kaffe eftersom han jobbar hela helgen, men så kände jag inte när hans klocka ringde i morse. Eftersom han nu kommenterat detta på fb så antar jag att han tyckte jag var en taskig fru i morse, men då kontrar jag med att han är taskig om han inte kan unna sin fru en sovmorgon ;)


Kriminalroman
Annars vet jag inte vad denna lördag har att bjuda på annat än lite småplock här hemma och så tänkte jag faktiskt sätta igång att läsa Mari Jungstedts senaste bok, "Det fjärde offret". Känner jag mig själv rätt så blir det nog mest bok idag... jag älskar hennes kriminalromaner som utspelar sig på Gotland, det här är den nionde boken och nu känner man karaktärerna så väl så, jag ser dom så väl framför mig och eftersom jag  kan stoppa in dom i rätt miljö och se dessa platser framför mig så blir allt så levande... KANONBRA!



Mikaela
Vill bara säga några ord om min älskade dotter Mikaela. Min fina tjej som har haft det så kämpigt i många år men nu äntligen fått revanch för den underbara människa hon är. På bara ett halvår har hennes liv förändrats drastiskt och bara åt det positiva hållet... det är så fantastiskt att som mamma se sin dotter leva på riktigt och njuta av livet som man ska göra när man är 19 år. Nu har hon även funnit kärleken, träffat en jättefin kille från Fagersta och jag är så lycklig för hennes skull. Jag älskar dig av hela mitt hjärta gumman! <3



Bloggkommentarer
En annan sak jag har tänkt på är att jag kan se att det är många som faktiskt läser min blogg, men väldigt få som kommenterar.... väldigt tråkigt tycker jag  :( KOM IGEN! Bara ett litet ord och att ni gör er tillkänna skulle vara så kul och jag skulle bli så glad! KRAM på er <3

2 kommentarer:

  1. Go morn här är ett stort fans av din blogg missar ingenting av Lottas lilla värld . Du skriver bra och bilderna är bra Tror vi åker med er till GOTLAND nästa år ;)Kram Kram Jompa

    SvaraRadera
  2. TACK! Va glaaad jag blir... ja Gotland måste man bara uppleva för att förstå dess charm, mystik, vackra landskap och deras underbara Gutebor! Kram!

    SvaraRadera