tisdag 29 november 2011

Sjuk... bara väser!!!

Idag öppnade jag på Förskolan men gick hem igen eftersom min röst helt har försvunnit.... jag bara väser, kan få fram några ord om jag viskar, bläää... Jag blir lite orolig eftersom jag för några år sen hade samma symtom och var sjukskriven i två månader innan det försvann, kom ihåg att jag fick penicillin men inget hjälpte det var helt enkelt en luftvägsinfektion som skulle försvinna av sig självt. Jag hade ont i halsen i helgen och igår kände jag i bröstet att det var irriterat och under eftermiddagen och kvällen bara tilltog det och nu är rösten helt borta. Jag har ingen feber men det är tungt i bröstet och otroligt jobbigt när jag ska försöka säga något. Är lite svårt att jobba med barn då.... HOPPAS det ger sig snart.

Jag har roat mig med att göra klart i köket, knutit fast mitt lingonris runt ljuskronan, vilken skillnad det blir.... me like :) det blir så mysigt!


1 kommentar:

  1. Vi hoppas verkligen att det går snabbt tillbaka.Vi hörs om nån dag får vi se hur du låter.Det blev iallafall fint i köket,men det har det väl blivit utan du tappade rösten...Trist och tänk va mycke man har att säja när man inte kan.Kram Mamma

    SvaraRadera