måndag 8 augusti 2011

Familjen Hultberg

Igår var vi och hälsade på i Loforsen hos min älskade vän Sussie och hennes familj. Besöket var framförallt för att gosa med nytillskottet i familjen... lilla Alexander! Han var så Fiiin och väldigt lik pappa Henrik, helt rättvist tycker jag eftersom söta Matilda är en avbild av mamma Sussie :) Nu har dom sina kärleksbarn, en av varje. Alltid när vi är där så bara rusar timmarna fram... gissar på att det är för att vi trivs så bra hemma hos dom och i deras sällskap. Sussie betyder så oerhört mycket för mig och jag är så glad att jag har henne i mitt liv! Jag kan nog uppfattas som ganska social och framåt som person, men det är inte riktigt den sanna bilden av mig.... jag har väldigt svårt att släppa in någon i mitt liv och det är inte för vem som helst jag öppnar mig och pratar om mitt innersta, men med Sussie kan jag verkligen bara vara mig själv och hon är den person jag kan prata med om allt och det vill inte säga lite.... Tack för att du finns! Love you <3



Första bilden på godingen när han ligger i vagnen och sover


Vi hade så klart med oss paket både till Matilda och Alexander

Storasyster fick öppna.....


Matilda fick Hello Kitty diadem och en liten väska med olika grejor till håret, och lillebror fick kläder


Dom finaste!


Emilia och Matilda leker vid Matildas lilla kök


Sååå mysigt.... finns inget goare än bebisar!


En liten puss... mmm, bebis luktar så gott!



Mikaela och Emilia leker med Matilda... och här sjunger hon "Blinka lilla stjärna" 


Mikaela och Alexander


Världens bästa familjen Hultberg!



När vi kom så skulle Matilda hämta något att visa, speciellt för mig... nämligen detta foto...

Nästa sommar ska familjen Hultberg följa med oss till Gotland... jag och Matilda ska hälsa på MOJJE! Vi har nämligen samma smak hon och jag... vi gillar POPCORNS frisyrer, TJABBA TJENA HALLÅ!!!!! Som jag LÄNGTAR till nästa sommar! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar