onsdag 24 augusti 2011

Mitt i veckan....

...och det händer inte mycket! Jobba, laga mat, städa och tvätta... en stund framför datorn och tv:n sen duschen och så TRÖTT  och dags för sängen! I bland känns det som det är det enda man gör här i livet och det känns ganska meningslöst emellanåt... även fast jag vet att det inte är så, MEN JUST NU KÄNNER JAG SÅ, behöver nåt att se fram emot... och vad skulle det va? Jo, det är klart... Patrik och jag blir ensamma en hel vecka när barnen ska åka till mormor och morfar på Gotland när dom har höstlov v.44 så länge har vi nog aldrig varit utan alla tre barnen samtidigt någongång.
Vad ska vi då hitta på för skoj? Jooo, jobba så klart ;) men för den delen kanske vi kan unna oss någon slags vardagslyx... nåt förslag?

Inte så positivt inlägg idag kanske... men sånt hör ju också till vardagen, försöker vara en glad arbetskamrat, vän,  mamma och fru... men det lyckas inte varje dag!!!




4 kommentarer:

  1. Då blir Amy, Klara och Anne-Märtha glada!! Det enda knasiga är att här är höstlovet v.43 :-(

    SvaraRadera
  2. Meeen, det va väl synd... dom brukar ju ha lov samtidigt, typiskt! Men dom får ju träffas i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Mor-Mor,hälsar att det ska bli så bra att ses igen..

    SvaraRadera
  4. Dom sa JAA, alla tre på en gång! Så det blir väl kanonbra. Jag hade oxå velat åka... men, men... man kan inte få allt ;) Synd bara att fröknarna Barnes inte va lediga samtidigt. Jag ringer i morgon, Kram!

    SvaraRadera