fredag 30 september 2011

Fredagsmys med värk, det går det oxå.....

Helg igen och strålande väder... men tyvärr har jag varit hemma från jobbet i två dagar med ont/värk i kroppen och ryggen, det sitter runt skulderbladspartiet och allra mest på höger sida och det går upp i axlar, nacke och jag känner mig alldeles duven i hela huvudet.... och igår hade jag nästan 38 graders feber, kan jag ha nån inflamation i kroppen? Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det och det känns så himla tråkigt att det ska börja så här i kroppen, jag har aldrig haft några besvär förut... är det ÅLDERN måntro?

När Emilia kom hem från skolan så bakade hon kanongoda kladdmuffins som vi åt med vaniljvisp till, mums! Nyss kom Mikaela hem så vi bjöd henne på lite gofika!
Patrik jobbar idag så jag ska laga till lite go middag tills han kommer hem. Det blir Thai gryta med kyckling, nudlar och wokade grönsaker... det är nog min favoriträtt och med ett glas rött till så är det finemang!!!






Världens finaste dotter... och jag är så stolt över henne! 27 kilo har hon gått ner efter sin GBP operation. Visst är hon duktig?



Patrik har köpt en present till sig själv, en tavla med Audrey Hepburn. Den är jättesnygg och vi satt den ovanför skrivbordet i vardagsrummet.... blev jättebra. Kul med lite förändring.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar