fredag 9 september 2011

Härliga fredag!!!

Nu är sköna fredagen här... veckan har rullat på himla snabbt och smidigt när man tänker efter, och motion har jag fått på köpet efter mina cykelturer till och från jobbet. Det skulle jag väl fortsätta med även när Patrik är hemma... det är bara den där latmasken i mig som sätter hinder. Nu börjar det bli riktigt kallt på morgonen och i morse så kände jag verkligen att hösten är här och ett par handskar hade inte suttit helt fel.

På jobbet blev jag uppvaktad idag med ett sååå fint paket som vår presentansvarige Eva hade fixat. Hon är en riktig pysselfröken och gör så fina kort och vackra inslagningar. Istället för en blomma som vi brukar ge varandra när vi inte fyller jämt så hade Eva köpt en fin ljuslykta i min favoritfärg syrenlila, jag har alltid gillat färgen lila i alla olika nyanser :) TACK mina kära kollegor!

I kväll ska jag och barnen ha lite fredagsmys, vi ska göra tacos och sen gosa ner oss i soffan och kolla på Idol och käka popcorn (kanske nallar vi lite på lördagsgodiset också).



Här är det fina paketet jag fick (tyvärr dålig bild eftersom jag tog kortet med mobilen) 


Den här fina ljuslyktan fanns i paketet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar