lördag 10 september 2011

Vad är det för dag i dag, är det en vanlig dag... nä, det är ingen vanlig dag för det är LOTTAS födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!

Jaha, då var man ett år ädre och inge klokare alls ;)

Dagen började med att mina älskade döttrar kom med frukost på sängen till mig och sjöng "Ja må hon leva"

Jag fick paket av mina kära barn oxå! Emilia hade gjort en fin ask till mig och så fick jag en klubba. Sen fick jag också två par jättefina örhängen... dom e för GOA!!!!





På förmiddagen tog jag och tjejerna cyklarna ner på byn för att hämta ett paket från mamma och pappa. Tjejen i postkassan grattade mig när hon kollade mitt id och såg att det var min födelsedag och så gick hon och hämtade ett JÄTTESTORT paket.... jag började skratta och vi undrade hur vi skulle frakta hem det med cykeln. Men det fick faktiskt plats på pakethållaren och vi kom hem!



Nu blev det spännande att få öppna det stora paketet minsann...





Kolla vad jag fick! Det fina Gotländska medeltidshuset som man kan ha en vinbox i. Jag fluktade efter det i somras när vi var i Visby... och ville så gärna ha det men tyckte det va lite dyrt. Men min älskade mamma kom ihåg det och köpte det till mig. Jag blev SÅ GLAD!

visste precis var jag skulle ställa det...


43-åriga födelsedagsbarnet i egen hög person....


Det blir ingen tårta idag istället blir det en god äppelpaj med vaniljsås som jag och Emilia fixat till.


Lite trist att inte Patrik är hemma och kan mysa med oss, men han är inte långt borta nu... han kommer hem i morgon eftermiddag! :)

TACK älskade mamma och pappa för den fina presenten och pengarna som jag fick, dom ska jag köpa ett "Lisa halsband" för. Hoppas ni får en härlig marknadsdag i Kräklingbo.... nästa år kommer vi ner till den!

TACK mina älskade ungar för frukosten, de fina presenterna och allt ni har gjort för mig... utan er vore jag ingenting! ÄLSKAR ER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar