onsdag 13 juli 2011

Amanda 40 år

Den 7 juli fyllde min syster 40 år. Det var skoj att vi var där och fick vara med att fira hennes dag. Jag hade köpt ett halsband från Lilla Lisa Design, som har blivit en favorit hos mig och många andra. Jag hade två stycken  med mig för att hon skulle få välja, ett kort och ett långt halsband. Men Amanda hade så klart svårt att välja.... det går inte, så hon fick båda två! Vi åt en super smarrig coccosmaräng tårta med vaniljkesella och färska jordgubbar som Amanda hittade receptet på i en tidning hos mamma dagen innan. Den blev en favorit hos "nästan" alla.... så den har Emilia beställt till sin födelsesdag den 24 juli  :)



 Här har hon det korta Lisa halsbandet med en transparant dalahäst med gravyr och en liten röd blomma.



Amanda & Luis

Här har hon det långa Lisa halsbandet med frostad dalahäst och ett hjärta där det står dalkulla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar