onsdag 13 juli 2011

Kräklingbo

Nu var det äntligen dags att få åka hem till min föräldrar och se deras hem på riktigt i Kräklingbo. Och det var verkligen mysigt.... En liten ort på landsbygden med en Kyrka under restaurering, dagis, en skola och fritids med jätteroliga lekredskap, det vore nåt för Parkskolan!!!! Och så en SVINDYR krog "Krakas Krog" och så då mina föräldrars bostadsområde.... det var allt! Ska man handla så liger närmsta affären i Katthammarsvik eller så åker man till Roma ca 2 mil från Kräklingbo. Det var verkligen ett guldställe för mina föräldrar att bo på även om jag själv skulle få lite lappsjuka och absolut föredra Visby.






 Utsikt från mina föräldrars hus

En kvarn som står på vägen mot Kräklingbo, Mikaela tog bilden på kvällen när vi var på väg mot Visby.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar