onsdag 27 juli 2011

Bad... sällsynt under den här semestern!!!

Idag på förmiddagen blev det bad i Jankviken... men det är inte klokt egentligen , det har bara varit badväder två dagar sen vi kom hem från Gotland... INTE ok när det är sommar tycker jag! Emilia har tur iaf för i morgon ska hon få följa med faster Carina och kusinerna till Leksands sommarland, det unnar jag henne verkligen... det blir säkert JÄTTESKOJ!






Lite sol men inget bad blev det för mig!


Annars har den här semestern hemma mest blivit så här....


Inte så dumt det heller!!! ;))

HEJ HOPP // Lottapotta :)

4 kommentarer:

  1. Va, kul för Emilia som älskar vatten har säkert varit ett vattendjur i sitt tidigare liv.Ja,du när semesterveckorna försvinner så jäkla fort och väderguden är på dåligt humör så är inte han nån speciell favorit.Men det kanske är tur att man inte vet i förväg hur det ska bli.Men sur kan man bli.Om det är nån tröst så när man blir pensionär så är semesterveckorna längre.Bra, va..Många kramar till alla Mamma..

    SvaraRadera
  2. Vi läser samma bok just nu ser jag :-) Började med den igår och förföljs av bilden när hon var liten (var hon 7 eller 10???) och gick till fyllisarna och blev utnyttjad och så pissade en av aliksarna på henne efteråt. Det är fan inte sant så mycket sjuka saker det finns....

    SvaraRadera
  3. Ja, mamma visst är det så. Och jag unnar er all den LÅNGA semester som ni förtjänar... och som jag sa förut så har vi olika perioder i våra liv bäde bättre och sämre men det gäller att njuta när man kan!
    Amanda... ja, det var verkligen en kanonbok som jag nu läst ut. Hon har levt ett grymt liv, men hur det än är så finns det ett ljus bakom allt mörker. Den här sommaren har jag plöjt igenom 5 böcker, rekord tror jag :) KRAM på er alla!

    SvaraRadera
  4. Lyssnade på p1:s bokcirkel när de läste just den boken, lä nog åxå köpa den. Jan Guillou var en av de som läste ur den, han blev grymt generad när han skulle läsa vad hon tyckte om mäns kukar, hahaa, så en av tjejerna fick läsa det stycket.

    SvaraRadera