torsdag 14 juli 2011

Bullbak!!

Här kommer så bildbesviset på att det blev nybakade bullar på Skjutarevägen 12. Det är Emilia som förbereder inför sin födelsedag den 24 juli.... just nu sitter hon och skriver inbjudningskort till släkten :) Annars brukar det oftast vara jag som står för kanelbullar i det här huset... men min man, han kan han! ;) Och Emilia så klart... men hon älskar att laga mat och baka och har redan bestämt sig för att bli kock i framtiden.








Skickar med en bild på mitt köksfönster så du får se mamma vad din blomma växer och trivs!
Där passade den väl bra? Tills jag byter gardiner och ska ha en lampa i fönstret, då får vi se hur jag gör.



1 kommentar:

  1. Hej i stugan! Ja,vilka goa bullar,Emilia du kan väl skicka ner en till mej och en till mor-far.Kramar ifrån Mor-Mor.

    SvaraRadera