tisdag 12 juli 2011

Oj... va spännande!

Mitt första inlägg på min egen blogg... det trodde jag aldrig! Nu har min äldsta dotter hjälpt mig att designa den här bloggen så det är klart att jag ska göra ett försök. Nu när jag har mamma, pappa och syster med familj boendes på Gotland så tyckte jag att det skulle vara lite kul att få dela med mig av vad som händer mig och min familj här i Grängesberg i ord och bild, jag hoppas dom kommer att uppskatta det. Min syster Amanda är redan en erfaren bloggerska så jag kan alltid få tips och råd av henne. Vi är nyss hemkomna efter två veckors semester på Gotland och det var då tanken på en blogg dök upp, saknaden efter familjen är stor och det här kändes som ett sätt att komma dom lite närmare. Jag kommer att skriva om och lägga upp bilder från vår vistelse där i ett senare inlägg. Men nu är jag igång i alla fall.... :)

1 kommentar:

  1. Välkommen till bloggvärlden, roligt att få följa en till blogg! Det är ju som mest roligt när man känner den som bloggar :-)

    SvaraRadera