onsdag 13 juli 2011

Hemresa

Efter 16 dagar på Gotland var det så dags för hemfärd. Det var med blandade känslor vi packade ihop våra saker och gav oss av mot terminalen i Visby. Det var en längtan efter Patrik och Adrian som vi inte sett på 9 dagar och skönt att få komma hem till sitt och sina saker och invanda rutiner. Men en jobbig känsla att lämna mamma och pappa kvar på Gotland och inte riktigt veta hur lång tid det tar tills nästa gång vi ses. Mikaela sa: Va konstigt det känns att inte mormor och morfar ska åka med oss hem...... och så va det! Jag visste att min saknad skulle komma när jag landat hemma och allt var som vanligt igen.... och visst blev det så, det riktigt värkte i bröstet på mig och jag ångrade naturligtvis att vi inte stannade längre. Men jag vet också att jag ville vara där med hela min egen familj, det hade känts allra bäst. Jag vill bli MILJONÄR och ha ett eget hus på Gotland! Får väl ta en lott då och då och fortsätta hoppas.... Men nångång kommer jag att bo där... det vet jag!!!!





Tack älskade mamma & pappa för allt ni gjort för oss och vi har blivit så bortskämda under vistelsen hos er, vi kunde aldrig haft en bättre semester. Men som jag sa förut... underbart är alltid för kort! Vi längtar redan tills nästa gång vi ses. Ni är så Värdefulla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar