onsdag 20 juli 2011

Kalas 2 på Björkås!

......Och jag glömde så klart kameran hemma! Nu skulle jag verkligen vilja ha en bra mobil så jag kunde ladda upp bilder direkt på bloggen.... jag älskar verkligen min gamla rosa ericson mobil, men nu när jag har moderniserat mig och blivit bloggerska så märker jag att det skulle underlätta med lite nyare grejer! Men, men det går bra med en vanlig kamera oxå.... bara man kommer ihåg den ;)

I dag på Antons 18 års dag så fick vi oxå massa gofika.... jordgubbstårta, mums! Fram emot kvällen så blev det fint väder... som vanligt... så vi satt ute på deras mysiga altan på framsidan och prata, tjöta och skratta!
Min goa svägerska Carina är en riktig hejare på att tillverka tennarmband, hon gör dom i massa olika färger och mönster. Hon är sååå duktig!


Dom här två har hon gjort, den med pärlorna gjorde hon till mig, och det andra var igentligen mammas men hon tyckte det blev lite tajt (om jag minns rätt?) så jag fick använda det istället. Jag älskar dom här armbanden och använder dom nästan varje dag.

Jag är så himla sugen på ett armband i vitt så jag frågade om hon kunde tänka sig att göra ett till åt mig... OCH DET SKA HON! :)) Dom i vitt läder är lammskinn och dom andra är renskinn, berättade hon. Så mitt ska alltså bli i vitt med tenntråd i fint mönster och små pärlor i min favoritfärg... plommonlila/rosa... tror det kommer bli sååå snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar